tisdag 6 april 2010

Vardag igen

..Så var denna påsk slut. Fort gick de, svoosch! usch, känns inge kul att älsk börjat jobba igen, inte blev de roligare när han skulle jobba 6-6 heller..men men. Nån måste ju. :P Men påsken har varit kanon, Hunnit med en hel del. Skärtorsdagen var vi Örträsk hela dagen, Fredagen grillade vi hos pappa, Lördagen var de 80-års middag och sen partaj i Pengsjö, Söndagen var vi ute i solen och myste och igår var det middag hos farmor och farfar..full fart. Härligt med solen också..Inte lika härligt idag dock..Jag och Arvid har varit en sväng till strand till Hilda och Hugo, käkat lunch och busat lite. Nu sover lilleman ute i vagnen sedan i eftermiddag ska vi till Vännäs en sväng och köpa en present till Ebba som fyller 1 år, vi ska upp till Lycksele i morgon men Arvids farmor,gammelmormor och så daniels moster. Blir nog fint de, förhoppningsvis blir de ett besök på dollarstore också.

Ska också köpa en vårmössa till Arvid idag och sen skulle jag verkligen behöva köpa en mixerstav men det får nog vänta.. min far pratade nämligen om att köpa en åt oss så jag hoppas det inte bara var tomma ord.. :P Men det skulle verkligen behövas nu.

ja annars så leker livet. Ska träffa min gamle vän UllaB ikväll, var på tok för länge sen så de blir kul!

allt från mig, tjing!

1 kommentar: