lördag 24 april 2010

lördagafton

..Lördag och sicket väder! synd bara att det ska blåsa så jäkligt. men har då spenderat några timmar ute, skönt skönt! Har varit hem till mamma och promenerat och käkat..Annars mest tagit det lungt. Snart väntar grillning här på nygatan 18G+B..mums! :)

Gårdagen var trevlig, inflyttningsfest hos David med goda vänners sällskap. Hann även med besök på haga och så en snabbis på krogen. Där kände jag mig betydligt äldre än vad min ålder visar. haha..men jag antar det är så det är. Fick med turen på vår sida skjuts ända hem till dörren, fint. Där väntade vår lilleman på oss, första gången vi är borta båda två så "länge"..Men allt hade gått jättebra så det kändes skönt! :)

nu ska jag ta mig en dusch så man vaknar till liv, Arvid sover, igen! han har inte sovit mer en typ en ½timme åt gången idag..Han har blivit snuvig och hostar...hum.......jag vill inte ha nå mera nu!!!

goafton på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar