tisdag 27 april 2010

snark!

..Vår käre lille son tror jag håller på ta världsrekord i att sova, jag är riktigt rastlös..Han har sovit sen vi var på kyrkan (Stora&små) på förmiddagen..Jag har hunnit med lunch, snoka runt här, putsa fönster och byta gardiner i vardagsrummet, dricka kaffe, ringa om dagisplats..så nu är jag riktigt rastlös! haha mina gardiner till vardagsrummet har på nåt vis blivit sne under sin vinterförvaring..mycket mystiskt!

8 maj om drygt en vecka bär det av till mitt kära IKEA, blir inte allt för mycket inköp med tanke på min extremt dåliga ekonomi men eftersom det är såååå billigt så slinker det nog ner ett och annat. ska bli grymt kul iaf. Ska även försöka uppdatera min garderob, den är bedrövlig just nu! Även ett par sommarskor skulle behövas..

nu sprakar de i barnvakten! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar