fredag 14 maj 2010

skyarnas fall

..ja, det var det sjukaste va mycket vatten över mig! Var livrädd tamefan..körde max 70km/h igår när jag for hem, såg inte ett skit! riktigt obehagligt..men kom mig tillslut hem.

Jobbandet gick bara bra, känns skönt att gjort bort "första" passet..Innan jag for på jobbet tog vi en sväng runt byn och provade "nya kioskens" kulglass, mums! stort + för den och endast 20 kr..billigt och bra. kan varmt rekomenderas en varm dag som igår.. :)

Idag ska jag fixa med Arvids rum lite granna, lite städ och pack också.
Har inte så mycket mer att komma med känner jag..trevlig helg! :)

1 kommentar:

  1. Hej bryden! Alltså är det Dalas Elina? Fasen suttit och fudera vem fasen du va ;) Men när ja läste örträsk tänkte ja, JO det äre! Hur är det med er?

    SvaraRadera