måndag 10 maj 2010

seg

..segare än gummi känns allt idag. min långa tråkiga sjukdag igår avslutades med att Arvid också kräktes. överallt kändes det som när jag mitt inne i någon dröm klev upp för att byta alla sängkläder och grejja på. Men efter det sov han hela natten i vår säng så vi funderar om kräkset kan bero på febern som jag upptäckte här vid lunch. Han tempade i lördags, igår var han piggelin så vi tog inte ens någon feber( kan ju hända han hade lite ändå..) Men nu sover han iaf och är varm som en kamin. guuuud vad jag vill han ska få vara frisk! Nu kör vi på dricka och alvedon och hoppas det ger sig snart. annars vet jag inte vad jag gör, är så jädrans less detta nu!

Har iaf börjat packa upp mina kaschar från ikea nu iaf, sorterat papper i mapparna jag köpte. Men det går segt, detta som jag brukar älska(inte sortera utan packa upp ikeakaschar). kascharna står parkerade i Arvids blivande rum, det mesta jag köpte ska ju in där såsmåningom men först måste vi ut med soffan som står där och samlar damm, jag ska tjata på min karl så det blir av snarast så vi kan börja någon gång..

näe, nu ska jag fortsätta med att göra ingenting ungefär. tar mig verkligen inte för nånting, jo jag har tagit upp en korv ur frysen till middag..gud så duktigt........

1 kommentar:

  1. Sjuka barn e inge roligt & mer sjukdomar lär ni nog tyvärr hinna me när han ska in på fsk/dagmamma..=(. & kräk e juh aldrig roligt men Theo han brukar oxå alltid kräkas när han har feber så hoppas de berodde på de & inte magsjuka...Men håller tummarna för att han snabbt blir frisk nu & förhoppningvis kommer solen snart så då brukar man juh vara lite friskare!

    krama om lillemannen från kusinerna, farbrorn & "faster"

    SvaraRadera