söndag 9 maj 2010

hauu

..uäääää vilken jävla dag detta är! första halvan idag pendlade jag mellan sängen och toan resten av dagen har jag mest klagat och mått pyton. fy fan. jag skyller allt på burger king där vår ikeatrip avsultades med ett mål whopper. aldrig mer, aldrig mer.
Men förutom den så var dagen mycket lyckad. Kom hem med många fynd, det bästa fyndet var nog ändå byxorna för 78 kr på only. men annars så vart det såklart en hel massa på ikea. Bilen var mer än full när vi begav oss hemåt..

Arvid hade 39.5 graders feber igår. Mycket märkligt tycker både jag och min karl eftersom han var pigg, åt bra och knappt märktes på honom..kan ju vara tänder, men än har vi då inte sett till dem..

ja, i stället för att packa upp alla kaschar från ikea så ska jag luta mig tillbaka i soffan igen..urkas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar