torsdag 3 juni 2010

Torsdag!

...torsdag och snart helg igen, än en gång; det går så fort!!! och sommarkvällarna, var tar dom vägen?! Man hinner ju ingenting..och så tänker man på i vintras när man bara satt och vänta på att få gå och lägga sig ungefär..haha huvva för vintern!!

lite pissigare väder idag men jag kan iaf se en gnutta blå himmel så hopp om sol finns! Igår flydde vi lägenhetslivet ut till strand och hälsade på mina kusiner, Hilda och Hugo..Jag tycker verkligen inte om att bo i lägenhet och allra minst på sommaren! skulle göra vad som helst för ett hus..tänk om man kunde få vinna en slant eller bara ha jävligt tur nån gång..tänk.

Idag ska vi ta en promenix till biggan och hälsa på. vi hade tänkt oss på öf avslutningen men eftersom våran bil är inne på verkstan så tar vi oss inte så långt..

näe, jag hade verkligen inte mycket att förtälja idag...ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Jo de va ju dom förra röntgenbilderna dom tittade på idag. Jag va inte med utan det va Alvin & Linda & Linda sa att det va hur tydligt som helst när dom zoomade lite.
    Ja, han måste ju hamnat snett med foten på något vänster.
    Blir bara så less på att det blir fel hela tiden. Så känns det verkligen.

    SvaraRadera