onsdag 9 juni 2010

en grå onsdag

..Onsdag och en regning sådan..trist!!! men har minsann hört att det ska bli sol i morgon så det håller jag tummarna för. Då ska vi på studentfirande..blir lika avundsjuk varje gång, skulle vilja göra det igen. så jäkla skoj! :) Men som sagt så hoppas jag på sol både för alla studenters skulle men även för vår egen..minns vår egen student då regnet stog som spön i backen och vi frös så vi skakade..men lika glada var vi för de! :)

Igår hade vi Helena,Runa, Sara och Ida på lunch..full fart med tre småttingar! Men trevligt värre..
Eftermiddagen for vi på fisketur med Farbror Tis..fiskarna lyste tyvär med sin frånvaro men..

Idag så har vi hunnit med en snabbstädning, en promenad och så har jag börjat med min bok som verkar riktigt bra! Är riktigt glad att det finns två böcker till i samma serie som jag ser fram emot att fortsätta med sen..Annars brukar jag alltid lyckas med att hitta en skitbra bok mitt i nån serie eller så finns det ingen alls..haha

Snart får vi besök igen, denna gång av Madeleine från jobbet. Länge sen sist så de ska bli skoj!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar