måndag 14 juni 2010

svajj

..får börja med att ursäkta det lama deltagandet i denna blogg. har verkligen inte haft varken tid eller lust till detta. Men nu, en regnig dag som denna känns det helt okej att skriva en rad eller två..

Mitt humör och min hälsa har de senaste dagarna varit minns sagt svajjande..Har nu kommit underfund med att detta förmodligen beror på mitt försök att lägga snusdosan på hyllan. Detta höll i ca 4 dagar..bra där! Även vår sons humör har varit väldigt svajjande..detta beror förstås inte på nåt försök till att sluta med snus utan förmodligen på tänder eller något sådant..Han har även börjat med välling-vägran vilket jag tycker är mycket märkligt eftersom han tagit flaskan sen vi provade första gången vi provade när han var kanske 2 mån, är verkligen glad att vi pumpade ur och gav honom i flaska med mellan jämna mellanrum så han även tog flaskan så slapp vi några bekymmer sen när han fick ersättning istället..hur som helst så vet jag inte riktigt hur vi ska göra med vällingen, ska prova med en annan flaska men tror knappast det hjälper..annars blir de väl gröt i stället, men det känns vääääldigt jobbigt! så jag hoppas det bara är en fas..haha

Helgen har varit väldigt lugn och skön. Har inte hännt mycket intressant..
I em måste jag in till stan en sväng för att köpa lite presenter och biknin m.m...ska bli skönt att bara kika runt i lugn och ro..har nog inte vart och "shoppat" själv sen Arvid föddes så det är kanske dags..haha

ja annars så väldigt lite planerat denna vecka. Får se vad som dyker upp! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar