onsdag 16 juni 2010

onsdag!

..så där ja, då blåste molnen in. nog med sol för den här veckan verkar det som.. svensk sommar mina vänner! hoho..har iaf hunnit prova min nya bikini som jag kom över här om dagen ute i solen en stund. en svart bandeu med knyt och lite "guld" krims på. väldigt enkel och billig. 49,50:-/del. perfekt för min ekonomi.. Annars hittade jag väldigt dåligt, var mycket utplockat i storlekar så det blev mest underkläder och smink.. kom ändå väldigt fort upp i dryga 500 kr..men kan säga att det behövdes så var ju perfekt med presentkort! tack love!

ja annars idag har det inte hänt mycket, har bakat och annars inte mycket alls. väldigt lat har jag varit.. älsk har nu sålt sin bil som han pendlat med vilket nu innebär att jag och Arvid är strandade här hemma..är redan less! så det blir väl nå nytt skrot inom kort..haha

Annars så är det snart lördag och 1 år sedan vi förlovade oss. eftersom det med säkerhet kommer dröja innan det blir nåt bröllop för oss så kanske vi lyxar till det lite och firar lite förlovningsdag på lördag i stället..:)

Ikväll ska vi på 2-års kalas hos Nova. stortjejen!
Sedan 21.00 är det sista greys, förra svnittet var så spännande så jag hade ont i magen! så avslutningen måste ses ikväll..

och just ja, höll på glömma..älsk och hans bror Tis var och fiskade med min pappas båt igår. Hem kommer dom med ett jäkla monster till gädda. fy fan vad jag tycker dom är obehagliga!!! han var då minst en meter lång..tur jag inte satt i båten, jag hade förmodligen vält den..

näe, nu luktar det nå skumt här omkring...hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar