tisdag 1 mars 2011

vars är sovrutinerna?

jag är inte för tidiga mornar när man väl är ledig. Arvid som alltid haft sovmorgon sen han var några månader gammal har nu börjat med tidiga istället. Till viss del bra när det blir tidigt när han ska till förskolan. I morrse var det upp och hoppa 6.00 vilket slutade med att i stället för en trevlig fm på sotra&små blev det vagnen och sovning i stället efter ett litet mindre kökskrig om äppelbitarna..haha men det är en intensiv ålder detta, jisses! ju tröttare desto trotsigare..

Annars min sista lediga dag för den här gången. 4 dagars ledigheten behövdes, särskilt med tanke på att jag ägnade två av dessa till att vara mer eller mindre bakis. först idag jag känner mig som en människa igen. huvva! att man aldrig lär sig..
Nästa helg ska vi åka upp till örträsk. hoppas på sånt här toppenväder så ska vi åka skoter, grilla, pimpla och ha det gött. Låtsas att jag är i fjällen ska jag göra! haha :) På lördagkväll var det också tänkt party med arbetskompisarna men som vanligt då de är ledig helg krockar allt..:/

Lillebror och frun är hemma i svea igen. toppen! :) Får nog träffa dem senare idag, kommer känna mig som tio nyanser av vitt bredvid dom..haha! gött att dom är hemma iaf.

näe, fram med skurhinken. dammsugningen var avklarad 7.30 i morrse så !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar