fredag 25 februari 2011

kväll kväll kväll...ledig!

efterlängtade fredag! jobbar sista kvällen av tre sen ledig 4 dagar! underbart. Helgen är än så länge väldigt öppen och det känns super, tror nog de blir full rulle ändå! :) Hoppas på att få sociala en massa iaf, efter att endast umgåtts med mina kära arbetskamrater i flera dagar så, no fence! ;P haha
Nästan så att jag blev glad idag då farbror polisen ville stoppa mig för att blåsa, ett nytt ansikte att prata med ! haha näe, riktigt så illa är det ju inte men det blir mest bara jobb när det är kvällar. Slapp föresten några böter eftersom jag var både nykter och bältad. bra där! Däremot gick halva min lön ungefär till lagningen av bilen! finns det nå tråkigare? Men nu ska jag köra den med all föriktighet, inte för att jag tror de har nån betydelse. men jävlar om den pajjar igen!!!
Åkte buss igår på jobbet för första gången på evigheter. Tog med mig på mp3 och hörlurar till telefonen, inget fungerade!!! Dessutom kom en släng av migrän/kraftig huvudvärk smygande på hemresan. inte okej! nej, tacka vettja min pärla! hehe

Haft inskolningssamtal på Arvids förskola idag också. Nemas problemas där. Är så nöjd med personal och barngruppen. Sen att lokalerna inte är toppfräsch bryr mig inte alls så mycket, och framför allt inte barnen..så det känns kanon! :)

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar