tisdag 22 februari 2011

vår tack!

Så himla vackert ute och underbart med solen som lyser, men ack så kallt!!! När ska det vända och bli vår?! snarast tycker jag!

Har nu varit ledig två dagar. jobbade hela helgen och snyltade runt på middagar hos släkten annars blev inte mycket gjort. Igår så var jag och lilleman och hälsade på Monica, Lova och Robin. Resten av "föräldragruppen" var också där. Alltid lika trevligt!

Idag på fm pälsade vi på oss och drog till "stora&små" på kyrkan. Var evigheter sen vi var där så det var kul, Arvid var lyrisk, skrattade och tjöt och jagade storbarnen! härliga unge! :)
Efter en snabb lunch så somnade han snabbt som ögat i vagnen och jag tog med mig honom runt byn på en liten promenad. Riktigt skönt ute den här tiden iaf.

Sen har vår bil för femtielfte gången gått sönder! BILJÄVEL! finns det nåt tråkigare än att lägga ut pengar på att laga bilen? Det är ju inte billigt heller! Synd att man är så jäkla beroende av den. Skulle mer än gärna köpa en ny, men det är ju varken gratis eller någon garanti att den inte ska gå sönder så. förutom alla jäkla fel på den här så tycker jag ju om den så nu får den baske mig hålla !

I morgon är det kvällsjobb, tre kvällar. Ska försöka hinna med en liten shoppingsväng nån av dagarna också. Annars hoppas jag kvällarna bara går fort så jag får helg, ledig helg!

..nu ska jag fortsätta längta efter fräknarna, uppvikta jeans och barfotabarn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar