torsdag 17 mars 2011

krupp

Kruppen är på besök igen. Inte lika hemsk som sist men ändå så otäck! Jag hatar när han får i luftvägarna..låter så jäkla obehagligt! Igår kväll hjälpte det med en stund ute på ballkongen och mollipect som tur var. Hoppas det vänder nu. Febern är iaf borta och nu ligger lilleman ute i vagnen och sover bort alla dumma baciller! känns inte nice att proppa i massa olika medel i lillkroppen.

Är ledig nu tre dagar, men med tanke på lillemans hosta blir det nog mest bara lungt. Ska försöka inte bli för lat utan ta tag i städning och tvätt igen..känns som man inte gör annat!

Var och lämnade in mina glasögon igår som Arvid lyckades få tag på och testa bryta i. Förhoppnings vis får jag hämta dom i början på veckan igen.

Har nu bokat både biljetter till JLT och så hotell till den 30/4 i Övik, kommer bli så himla skoj!!! ser redan fram emot de! :) Har redan fixat barnvakt också! ovanligt bra framförhållning för att vara vi...hehe

näe, nu ska jag balja i mig mera kaffe för att inte slöa igen helt. Hoppas solen fortsätter lysa så man kan ta en långprommis sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar