torsdag 10 mars 2011

mot våren

..Tiden går foooort! hinner knappt med känner jag.
Förra helgen var vi i Örträsk och hade det bara gött, synd det blåste men vi letade upp lä. Så det blev en heldag ute, var helt slut på kvällen. man är inte van.
Veckan har mest bestått av jobb. Måndag hade vi besök av småkompisar och mammakompisar, alltid lika trevligt! Annars har vi jobbat, var en sväng och hälsade på våra vänner i Vännäs här om kvällen också. :)

Idag har lilleman lyckats bryta sönder mina glasögon så nu töntar jag runt i pilotbågarna, ser inte klok ut! Tror nog dom åker av innan jag entrar jobbet..haha! Vi har hunnit varit ute och dragit pulkan på gruset och njuta av solen sen fick vi skynda till förskolan.
Och i stället för att fortsätta njuta av solen så gick jag in och vred upp högsta vol på stereon och drog igång storstädning. så skönt när det är gjort men ack så tråkigt!!! Men nu behöver man då inte tänka på det i helgen. Min sista lediga så ska bara ha de gött har jag tänkt! :)

näe lite kaffe sen dra sig mot work. ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar