onsdag 30 mars 2011

mycket och mer

..Ännu en stund med dålig uppdatering, ber om ursäkt men kan nog påstå att det inte kommer bli så mycket bättre uppdate än så här..Hur som helst, här har det hänt en del sen sist. Vi har köpt hus! Lite väl mycket vuxenpoäng när jag inte ens fyllt 23 men jag gillart! Var och gjorde besiktningen igår och inga stora fel så nu längtar vi stjärten av oss till den 8 juni då det är inflytt!!!! tjoho!
Sedan har jag fått mig ett nytt jobb. Äntligen 100 % fast tjänst. Hade gärna stannat kvar på nuvarande men eftersom det inte gick så blev det ändå bästa tänkbara, Kirurgen 3 blir det i juni nån gång. Känns super bra! :) Gubbs får också vara kvar på jobbet och får tom några veckors semester! Perfekt! :)

Vad mer har hänt då...Arvid har varit kanon sjuk. Fick även nåt sorts krampanfall, tack och lov ofarligt men fy så obehagligt! Men nu är han frisk och är på förskolan..en liten extra dag eftersom han inte varit där på nästan två veckor..

Bäste lillebror min fyller år idag, så grattis till dig! Annars väntar jag ivrigt på att liten kusin ska titta ut vilken dag som helst!

Annars så är det snart dags för kirurgfesten, jag längtar gärnet och efter det inte länge till övik! Ska bli så jäkla roligt! Ska även försöka hinna med IKEA en sväng den här månaden. Men känns verkligen som tiden kommer gå fort fram till juni, bäst att börja rensa ut lite saker redan nu..annars står man där nån dag innnan med all skit..Är det någon som är intresserad av en 3:a på 81 kvm i vby from 1 juni nåt så hör gärna av er!!! :)

har just dammat, vädrat och städat toan men sen finns ingen tvättid som vanligt så tvättkorgen ser mest sprängd ut! Blir att besöka någon med tvättmaskin ikväll då..

tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar