tisdag 4 januari 2011

svagt mamma hjärta

..Nytt år, nya möjligheter. jeps keps!

Idag tog jag och lilleman sovmorgon till 9! trots det är jag helt sprängd. vadan detta?! kastade i oss lite frukost och begav oss till förskolan. Han förstod direkt vad som var på gång och började skrika direkt! mitt svaga hjärta pallar inte sånt och fick själv svälja gråten och lomma därifrån. Men i em är det jobb för min del så han har inte så mkt till val, utan för lov att vara där. Ska bli spännande att höra hur det går. Hoppas på nåt annat än bara skrik...

älskade försäkringskassan ringde nyss. har inte fått min FP än. sen ringer hon och gnäller på om allt möjligt, känner bara hur jag blir mer och mer irriterad och frågar om jag ska logga in och ändra på det, näe då ska hon ändå göra det själv, men vad är det dååååå?!!! HIMMEL så jag kan koka ibland. att det ska vara så svårt! hoppas iaf på några slantar på kontot snart..

jobbar som sagt i em sen ledig två dagar. perfekt över trettondagsafton och allt, slipper man vara ledig själv haha :) näe men det blir lite middag och annat trevligt tror jag. Ska försöka få bort lite julpynt också..

näe, lite koffein för att vakna till liv. ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar