onsdag 26 januari 2011

Onsdag mitt i veckan

..Arvid sitter och läser telefonkatalogen medan han rosslar på. Feber igår och hängig men idag absolut på bättringsvägen. Nästan så han kunnat vara på förskola men eftersom jag jobbarkväll får han vara hemma och Pappsen jobba/vabba halva dagen så kan han förhoppningsvis vara på förskolan resten av veckan! det är planen. Trodde själv jag skulle åka på magsjuka igen igår men måste vart nåt jag ätit.. är då utan anmärkningar idag så.

Måste bara få säga en mening om programmet sofias änglar på kanal 5 igår. vilket vidrigt pogram! Jag satt verkligen och storgrät mig igenom hela timmen! så fruktansvärt hemsk! Men eftersom jag är som jag är kan jag inte byta kanal utan måste se slutet..usch säger jag bara!

Annars så händer här inte särskilt mycket. Försöker hålla oss så friska det går och jobba på. Jag har beställt en ny dammsugare som kommer i veckan, så nu är det sluttjatat på den stackarn som står och skämms i städskåpet, underbart! Är ledig en helg till, då väntas lite av varje; kalas, skoterutflykt om vädret tillåter, tjejparty ( låters som man är 15 men...) och så ev nåt stadsbesök och så. Får se om dagarna räcker till..

hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar