tisdag 27 juli 2010

uppdate

..jag är värdelös på det här med uppdatering. ni får ha överseende. jag njuter av sommaren som förövrigt nog är den bästa hittilst! Har hunnit med så mycket kul önskar bara man kunde stanna tiden för den går alldeles för fort, det börjar redan bli mörkt på kvällarna och svalare i luften. dock så är det helt otroligt kvavt idag så jag tror på mera värme ändå..

Idag har vi varit och vägt lilleman och han är verkligen vår lilleman. 8340 g..skrutten! och 73,5 cm..vet inte riktigt om längden stämde så bra eftersom han gången innan var 74.men inte helt lätt det där när man inte vill ligga still och sträcka på sig.
Annars händer det så mkt nu, han far runt på golvet som ett virrvarr och sliter och river ut saker. Har dock inte börjat resa sig mot saker eller stå. men det hinns nog! Han sover ca 12 timmar/natt. Vi är verkligen bortskämda! och ja, full fart hela dagarna. älskade barn!

I heglen var vi på en lite minisemester och hälsade på våra campande vänner Sara & Tomas. Vi hade turen att få sova i deras superfina husvagn, vi hade tänkt hyra en stuga men allt var fullt men det gick bara bra ändå. superskönt att komma hemifrån och göra nåt annat och Arvid verkade gilla campinglivet så. Tack för en trevlig helg! :)

Annars har vi hunnit med en hel del, vet inte var jag ska börja..sol och bad, vännäsdagarna, grillning, åsele, jag har jobbat 6 nätter..4 kvar! haha och så massa annat mys..

näe, nu ska jag göra nåt vettigt. får se när nästa uppdate kommer..nu kommer iaf solen! Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar