måndag 5 juli 2010

halva sommaren

Så var ännu en helg förbi, det är helt sjukt att typ halva sommaren är gjord redan. jisses! om en vecka börjar jag och jobba,känns overkligt. men tror de kommer bli kanon med en liten mjukstart och så lite extrapengar såklart!

Helgen har varit bra, fredagkvällen var det middag och tårta hos pappa som fyllde 45. Han fick en vinkyl till deras uterum av oss, lillebror och camilla. Han blev riktigt nöjd så de var ju skoj!
Lördagen åkte vi upp till penglund där vi grillade och åt och drack gått hemma hos Linda och Larssa med flera andra. Tyvär slutat kvällen tråkigt med sönderslagen framruta på vår bil, min älskade pärla! Annars en mycket trevlig kväll.
Igår tog vi det mest lungt, tänkte åka och bada men då hopade sig molnen så vi höll oss mest på hemmaplan. Arvid är fortfarande inne i vägra-sova perioden så nu ska jag verkligen försöka få tillbaka någon sorts rutin...

Idag var tanken också bad, men än så länge ser det rätt mörkt ut på himlen. Men enligt alla väderleksrapporter skulle hela veckan bjuda på sol så vi väntar kanske till i morgon.

Har en tanke att sätta mig och sortera bilder, vilka som ska framkallas och inte. dock känns detta som ett evighetsgöra! får se om jag ids börja idag..skulle även behöva städa och stöka..
men först en kopp kaffe! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar