måndag 7 februari 2011

vi är friska!

..Ny vecka och nya tag. Denna vecka är målet att hålla oss friska! Arvids sjuka tog vändning i fredagskväll, efter att ha kräkts världens kaskad så skulle han bara ha mat och bullar. Blev svinarg när han inte fick bulle mitt i natten haha! Men gav honom försiktigt risvälling och vätskeersättning och sen dess har han fått behålla allt och blivit piggare och piggare! Tack gode gud ! Idag är han på förskola igen. Lämnade honom med gråt och åter gråt, men nu har han iaf börjat tystna innan man gått ut därifrån, plus dära! :) men nu hoppas jag han slipper vara sjuk på ett bra tag! fy så läss..och för att inte tala om alla jäkla intyg man ska skicka in till FK, hinner inte ens skicka in det ena så är det ett nytt haha.men tur de finns..

Idag är det kvällsjobb för min del. Hade tänkt mig ut på en tur på skidor men vet inte vad som hände med det..hum.

Fick sms av lillebror idag, dom är framme i thailand nu, + 26 grader på natten..nädå, inte är jag avundsjuk inte. - 15 är ju så skönt......haha! älsk får iaf hem skotern idag så då får vi se om Arvid gillar eller inte gillar. Hoppas på att han inte är rädd så man kan fara på lite utflykt och sånt mys!


Stjärnan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar